fredag 29 januari 2010

Se så vackra saker jag hittat hos Johannas Gammalt & Nytt! ;-)

En sådan här minisoffa har jag letat som en tok efter, en träsoffa som är kortare än de vanliga. Efter ett reportage om Johannas Gammalt & Nytt i Tidningen 7, så var jag bara tvungen att åka dit och se vad hon har för butik.
Johannas butik har funnits i fyra år, men det hade jag helt missat!!
Denna vackra soffa hittade jag i en katalog som hon säljer ur.
Drömmen var att få en soffa fixad av Johanna själv, men när det var tre personer på kö efter en minisoffa, så kände jag att jag inte ville vänta så länge. Söt eller hur!!!


Hos Johanna fyndade jag även denna stol. Hade i tankarna att måla den vit och byta klädsel, men den är i så fint skick, att jag inte kan göra det, inte i allafall nu.


Detta skåp fanns också i en av Johannas katalog.
Nästa möbel som inhandlas är alltså detta vackra skåp. :-)
.
Annars så säljer Johanna möbler som hon fixat/renoverat/ målat till själv, superfina möbler så det blir snart flera besök till Själevad.
Behöver jag säga att hon är billigast i stan, det gäller bara att slå till, innan någon köpare söderifrån hinner före.
För fast frakten kommer till för dessa söderifrån, så är det inget som hindrar, eftersom möblerna är så fina och i bra prisklass.
.
Önskar ER en härlig start på helgen
Kicki

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina reklamen jag fått det blev jätte fint.
Kram Johanna :)

Anonym sa...

Så fint ni har det . Kram Eva i Finspång

Canan sa...

Ooooo så snyggt!! Blir ruggit sugen att kolla in vad mer som finns i butiken... Synd jag har några mil för långt bara...

Älskar skåpet du spanat in!!!

Kicki sa...

Tack, så rara ni är!! :-)

NU är skåpet beställt och förhoppningsvist, snart på väg.